De Gemeente Eindhoven zoekt een leverancier voor een Klantvolgsysteem. Het systeem moet casus- en procesregie optimaliseren vanaf oktober 2024. De geraamde waarde bedraagt €100.000,- voor implementatie en jaarlijks €100.000,- voor gebruik.
De Gemeente Eindhoven is van plan om op 1 oktober 2024 een overeenkomst te sluiten met één leverancier voor het leveren, beheren en hosten van een Klantvolgsysteem. Dit systeem is bedoeld om de samenwerking tussen opdrachtgever en opdrachtnemer te verbeteren, vooral in complexe klantsituaties. De to...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Klantvolgsysteem t.b.v. gemeente Eindhoven
338511
Tenderned.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.