Aanbesteding25 juni 2023
gemeente apeldoorn, team inkoop Flag

Aanbesteding klantgeleiding- en afsprakensysteem

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Aanbesteding

Korte Samenvatting

Gemeente Apeldoorn kondigt een aanbesteding aan voor een klantgeleiding- en afsprakensysteem. De opdracht omvat software en hardware voor het maken en beheren van afspraken. Inschrijvingen moeten vóór 14 augustus 2023 ingediend worden.

Uitgebreide Samenvatting

De Gemeente Apeldoorn heeft een aankondiging gedaan voor de aanbesteding van een klantgeleiding- en afsprakensysteem, met als referentienummer 222059. Dit systeem zal helpen bij het maken, beheren en afhandelen van afspraken voor inwoners en ondernemers, met voorzieningen zoals online portalen en aa...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Klantgeleiding- en afsprakensysteem

Originele document ID:

301860

Bron Systeem:

Tenderned.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Apeldoorn, team Inkoop

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan