Gemeente Apeldoorn kondigt een aanbesteding aan voor een klantgeleiding- en afsprakensysteem. De opdracht omvat software en hardware voor het maken en beheren van afspraken. Inschrijvingen moeten vóór 14 augustus 2023 ingediend worden.
De Gemeente Apeldoorn heeft een aankondiging gedaan voor de aanbesteding van een klantgeleiding- en afsprakensysteem, met als referentienummer 222059. Dit systeem zal helpen bij het maken, beheren en afhandelen van afspraken voor inwoners en ondernemers, met voorzieningen zoals online portalen en aa...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Klantgeleiding- en afsprakensysteem
301860
Tenderned.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.