Deze maandrapportage van het CBR geeft een overzicht van de prestaties van de divisies Rijgeschiktheid Medisch en Klantenservice tot en met maart 2021. De coronamaatregelen hebben invloed gehad op de dienstverleningsprocessen, waarbij het aantal verlopen rijbewijzen en de werkvoorraad aan bod komen. De reactietermijn van het CBR ligt op 100% binnen de afgesproken KPI van 28 dagen.
In de maandrapportage van maart 2021 worden de ontwikkelingen binnen de divisies Rijgeschiktheid Medisch en Klantenservice van het CBR belicht. Sinds eind 2018 is de dienstverlening niet op orde geweest, maar de huidige cijfers tonen aan dat er verbeteringen zijn. Door de coronamaatregelen is er een...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
2020-2021
Maandrapportage maart 2021
Tweede Kamer
2
-1
None
6adfac8a-b45b-4ab7-b190-b819c65a72b6
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.